Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ασχολουμαι τον ελευθερο χρονο μου με κατασκευες εγχορδων οργανων. Προσπαθω μεσα απο το blog να παρουσιασω ολα τα σταδια κατασκευης ενος οργανου. Ισως ετσι βοηθησω καποιον που ενδιαφερεται να βρει πληροφοριες και να προσπαθησει να κατασκευασει το δικο του προσωπικο οργανο!

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Διαμορφωση μανικου!

Free Counter

Ηρθε η στιγμη να στρογγυλεψουμε το μανικι!
Για μενα προσωπικα ειναι μια κουραστικη εργασια αλλα ταυτοχρονα και πολυ σημαντικη!

Ξεκιναω με ενα εργαλειο που νομιζω λεγεται παπαστραγγουλο!
Εχει λαμα καμπυλωτη και αν το μαθεις κανει καλη δουλεια!
Πρεπει να αφηνεις λιγη λαμα εξω ωστε να δουλευει ευκολα!



Αφου στρογγυλεψω τις γωνιες συνεχιζω με ρασπα χοντρη και μετα πιο ψιλη!



Αυτο που προσεχω στην αρχη ειναι να μην πειραξω καθολου
την κοντρα στο κεντρο!

Εχει φανει ενα πρωτο αποτελεσμα!




Εχω φτιαξει και ενα αυτοσχεδιο εργαλειο που βοηθαει παρα πολυ!



Μπορω να δουλεψω και με γυαλοχαρτο!



Στο σημειο που ενωνεται το μανικι με την ταστιερα δεν θελω να βαλω λιμα
και εχω ανακαλυψει ενα δικο μου τροπο! Με μια μεταλικη ξυστρα δουλευω
πολυ ανετα σε εκεινη την περιοχη και κανω καθαρη δουλεια χωρις να
κανω ζημια στο πλαστικο!



Στην κουραση μου επανω δοκιμασα και με παλμικο τριβειο και το αποτελεσμα ηταν εντυπωσιακο και κυριως ξεκουραστο!!!!



Το μανικι σχεδον ετοιμο!



Στην περιοχη του καραολου!!




Εχω ακουσει απο πολλους οτι πρεπει στο οργανο το κεντρο βαρους να ειναι στην ενωση σκαφους με μανικου! Αυτο επιτυγχανεται αφαιρωντας οσο ειναι δυνατον ξυλο απο το μανικι! Εχω τοποθετησει προχειρα τα κλειδια και το δοκιμαζα μεχρι να τα καταφερω!



Θα συνεχισουμε με τις υπολοιπες εργασιες. Τοποθετηση κλειδιων χορδιερας κλπ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου