Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ασχολουμαι τον ελευθερο χρονο μου με κατασκευες εγχορδων οργανων. Προσπαθω μεσα απο το blog να παρουσιασω ολα τα σταδια κατασκευης ενος οργανου. Ισως ετσι βοηθησω καποιον που ενδιαφερεται να βρει πληροφοριες και να προσπαθησει να κατασκευασει το δικο του προσωπικο οργανο!

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Τοποθέτηση κλειδιών

Free Counter

Η τοποθετηση κλειδιων απαιτει προσοχη και ακριβεια!
Ειδικα για το τετραχορδο ειναι ακομα πιο δυσκολο!
Πρεπει οι τρυπες να γινουν απολυτα καθετες ωστε να περνανε τα κλειδια
ευκολα απο την πανω τρυπα στην κατω!

Εχω φτιαξει εναν οδηγο και τον τοποθετω επανω στο καραολο
για να κανω τις τρυπες! Πρωτα εχω σημειωσει και στις δυο πλευρες
το ακριβες σημειο που θα τοποθετηθουν τα κλειδια!



Το εχω κοψει στις ακρες για να βλεπω ευκολα τα κεντρα που εχω σημαδεψει!

Κατοπιν στερεωνω τον οδηγο με σφιγκτηρες!



Αφου ειμαι σιγουρος οτι ειναι στο σωστο σημειο κανω τις τρυπες με προσοχη!





Τωρα ηρθε η στιγμη που θα βιδωσω τα κλειδια στο καραολο!

Κανω τρυπες με ενα ψιλο τρυπανακι για να βιδωσουν οι βιδες!



Αφου βιδωσω τις βιδες εχουμε το τελικο αποτελεσμα!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου